Aisea e atili ai ona e fia inu lauti?

O le galuega sili lea a le lauti e faʻamalieina ai le fia inu, ae o le toʻatele o tagata e ono maua lenei fenumiai pe a latou inu.lauti: o le ipu lauti muamua e matua aoga lava e tineia le fia inu, ae o le tele o lou inu, o le tele foi lea o lou fia inu.O le a la le mafuaaga e mafua ai lenei mea?

茶7

MUAMUA : O le lauti e iai sona a'afiaga

O le lauti o loʻo i ai se elemene e taʻua o le caffeine, e iai sona aʻafiaga, o le mafuaʻaga sili lea e lagona ai e le au inu lauti le fia inu.O suʻesuʻega e faʻaalia e faʻatusatusa i vai inu, o le tele o le urination i le taimiinu lautie tusa ma le 1.5 taimi sili atu.O le mea lea, afai e te faʻaaogaina lauti e faʻamalieina ai lou fia inu, o le a faʻavaveina foi le metabolism o le tino ma faʻaleleia ai le urine i le taimi e tasi.Ma o le a le paleni le suavai o lou tino, o le a tuʻuina atu e le faiʻai se faʻailoga fia inu, talosaga mo se vai faaopoopo e tausia ai le paleni.

LONA LUA : O mea fa'apitoa

Atonu na e faalogo o le lauti o loʻo i ai se mea e taʻua o le green tea polyphenols (lea e taʻua o le tea tannins).O lenei tuufaatasiga e maua ai le lauti lona tofo astringent.Ae ui i lea, o le mea e le o iloa e le toʻatele o tagata e mafai e tannins ona fusia faʻatasi polotini.Aemaise lava, e fusifusia ai polotini i faua faatasi.
Va'ai, e galue faua e fai ma lubricant mo lou gutu ma lou fa'a'i, e fa'aitiitia ai fete'ena'iga.O tannins i le lauti, peitaʻi, e faʻaitiitia ai lenei gafatia.O le mea lea e ono lagona ai le mago o lou gutu ma lou fa'a'i nai lo le masani pe a uma sau ipu ti.

TOLU : Tulaga lelei o lauti

O le isi mafuaaga o le fia inu e mafua mai i le inu lauti ona o loʻo i ai se faʻafitauli i le lelei o le lauti.Le si'osi'omaga tuputupu a'e o lemea lautie le lelei, pe maualalo le maualuga o le laʻau lauti, poʻo le gaosiga o tekinolosi o lauti e faigata, e le lava le faʻatonuina o le faiga, ma isi, o nei mea uma o le a mafua ai le le lava poʻo le leiloa o elemene i le lauti ma mafua ai le fia inu. fa'ailoga.

茶5
茶6

'upega tafaʻilagi: www.scybtea.com

Telefoni: +86-831-8166850

email: scybtea@foxmail.com


Taimi meli: Mati-15-2022

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou