O tu ma aga a tagata Aferika e inu lauti

E lauiloa tele le lauti i Aferika.O a masaniga inu lauti a tagata Aferika?

1

I Aferika, o le toʻatele o tagata e talitonu i le lotu Islama, ma e faasā le inupia i le canon.

O le mea lea, o tagata o le lotoifale e masani ona "suia le lauti mo le uaina", faʻaaoga lauti e faʻafiafia ai malo ma faʻafiafia aiga ma uo.

Pe a fa'afiafia malo, e fai a latou lava sauniga o le inu lauti: vala'aulia i latou e inu ni ipu se tolu o le lauti lanu meamata suka i le lotoifale.

O le mumusu e inu lauti po'o le inu i lalo ifo o le tolu ipu lauti o le a manatu e le fa'aaloalo.

3

O ipu e tolu o lauti Aferika e tumu i uiga.O le ipu lauti muamua e oona, o le ipu lona lua e malu, ma le ipu lona tolu e suamalie, e fai ma sui o aafiaga eseese e tolu o le olaga.

O le mea moni, talu ai e leʻi liusuavai le suka i le ipu ti muamua, naʻo le tofo o le lauti ma le mint, o le ipu lona lua o le suka lauti ua amata ona liusuavai, ma o le ipu lona tolu o lauti ua liusuavai atoa le suka.

O le tau i Aferika e matua vevela ma mago, aemaise lava i Aferika i Sisifo, lea o loʻo i totonu poʻo tafatafa o le Toafa o Sahara.

Ona o le vevela, e afu tele ai tagata o le atunuu, e tele le malosi o le tino, ma e masani lava ona maua i aano o manufasi ma leai ni fualaau faisua i le tausaga atoa, o lea latou te inu ai le lauti e aveese ai le gaʻo, faʻamalieina le fia inu ma le vevela, ma faʻaopopo vai ma vaitamini. .

4

O tagata i Aferika i Sisifo ua masani i le inu lauti mint ma pei o lenei lagona malulu faalua.

A latou faia le lauti, latou te tuʻuina i totonu ia le itiiti ifo ma le faaluaina le tele o lauti e pei o Saina, ma faʻapipiʻi suka suka ma lau mint e tofo.

I le vaai a tagata o Aferika i Sisifo, o le lauti o se mea manogi manogi ma vaivai, o le suka o se meaʻai suamalie, ma o le mint o se mea e faafouina ai le vevela.

O le tolu faʻafefiloi faʻatasi ma maua ai se tofo matagofie.

 


Taimi meli: Apr-30-2021

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou